Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

marți, 28 iunie 2011

Un gand dornic de tine






Am dansat iubitule...am dansat placut si gratios impreuna,pe aceasta scena veche a lumii.Te-am avut intreg,cu tot cu suflet,in brate.Am trait intens si-am absorbit orice picatura de iubire exista in plus.Fiinta mea tanjea dupa tine,ochii mei se inecau cand imaginea ta nu era in ei.Buzele mele se uscau daca rasuflarea ta calda nu le tinea de urat iar sufletul...el nu cunostea alt om in afara de tine. Orele in care nu erai langa mine,imi pareau interminabile si tu...oh,tu! imi lipseai atat de mult.

O privire,un sarut,o vorba dulce si-o atingere era intregul care ma facea fericita in fiecare fractiune de secunda.
Atunci cand iti faceai timp pentru tine,pentru a citi sau pentru a scrie...ma simteam singura si aveam nevoie de tine.Stateam nemiscata privind ceasul si poza ta...asteptandu-ti prezenta.Acel miros placut pe care il simteam de la mari departari.Cand soseai,si ma cuprindeai tadru,fericirea mea radia prin toti porii trupului meu si...credeam ca visez.
Danseaza din nou cu mine iubitule!Fa-ma sa traiesc iar acele clipe atat de intens! Nu exista o alta lume imaginara...mai placuta decat cea creata de noi...nu,si nici nu va mai fi.Pentru ca aceasta creatie e completa...cu doua inimi care s-au regasit si s-au imbratisat.

Si totusi...mi-a fost atat de greu sa te impart cu arta,s-o las sa mi te fure ore-n sir...am luptat asa de mult pentru a crede in noi,in relatia noastra si-n motivatia de a trai,incat am ajuns la concluzia ca ce avem noi...este unica realitate.
Vreau sa sti ca ...te-am iertat iubitule...te-am iertat fiindca te-ai inecat in timp si m-ai uitat lasandu-mi timp sa invat sa zbor...asemenea unui porumbel alb eliberat.Te-am iertat si te vreau inapoi pentru ca nici o clipa n-am putut uita drumul care duce spre tine.Fericirea m-a chemat,sa sti si mi-a spus sa-ti transmit ca te iubeste asa cum te iubesc si eu.


Un comentariu: