Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

duminică, 5 iunie 2011

Atmosfera specifica




Azi m-a atins fericirea...m-a mangaiat usor de dimineata,iar mai tarziu,m-a strans in brate.A fost un sentiment amplificat de fiori,emotii si reusita,Ziua mea s-a parfumat cu zambet si placere.Culorile s-au accentuat iar cerul a devenit mai senin.Nu e prima data cand mi se intampla sa simt asta.Defapt e o atmosfera specifica lui.Atunci cand apare de unde nici nu ma astept si ma saruta pe frunte,inima mea se trezeste instant; totul prinde viata si aerul devine respirabil.Nu stiu cum reuseste.Nici el nu stie.Dar ma simt minunat. [un zambet]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu