Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

miercuri, 15 iunie 2011

Despre tine

Ti-am zarit fatza
Erai atat de chipes
Incat soarele s-a ascuns
Printre nori;
Si te-a lasat sa stralucesti
In locul sau.

Poate,de la el
Ai invatat..
Sa oferi caldura
Intr-un mod minunat.

Ma-ntreb...
S-or fi-ntristat
Florile campului
Cand ai inflorit tu,
Atat de maiestuos?

Iar fluturii...
Ce-or fi simtit
Cand de pe aripioare
Te-ai servit
Cu-acele culori
De..nedefinit?

Si macii..
Of!Sigur s-au ofilit
Cand pe buze
Te-ai pictat cu ros' aprins!

Dar soarele...cata darnicie
Din razele lui,
Una..ti-a dat tie
Ca dar..pentru feciorie!

O dorinta am
Ori un vis,mai mult...
Timpul sa-l opresc
Si sa nu te uit.

Vreau sa merg cu tine
Peste zari straine
Sa te stiu aproape
Zi si noapte.

Pictor daca as fi
Nu doar te-as iubi
Ci as cauta
Sa-ti prind frumusetea
Pe o panza rara
Si sa te agat
Pe perete-afara...

Ca sa stie lumea,
Ca tu,n-ai pereche
In aceasta viata...
Nici regrete.

2 comentarii:

  1. un alt fel de comentariu:

    "Ti-am zarit fatza printre nori.
    Soarele s-a ascuns si te-a lasat sa stralucesti,
    Sa oferi caldura intr-un mod minunat.
    Ma-ntreb... Cand ai inflorit tu,
    fluturii...
    Ce-or fi simtit
    Cand pe buze
    Te-ai pictat cu ros' aprins?
    O dorinta am,
    Ori un vis,mai mult...
    Sa te stiu aproape zi si noapte,
    Sa-ti prind frumusetea
    Pe o panza rara
    Si sa te agat,
    Ca sa stie lumea,
    Ca tu,n-ai pereche
    In aceasta viata...
    Nici regrete."

    RăspundețiȘtergere