Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

vineri, 10 iunie 2011

Diary for an Angel




Ai sclipit putin
Si lumea si-a gasit rostul
Ai rasuflat zambind
Si eu mi-am cantat oful
Ai disparut senin
Si totul tanjea dupa tine
Ai aparut tiptil
Si cerul mi-a adus mult bine.
Iluziile pierdute,au revenit,din nou.
Ochii mei,au lucit mai frumos.
Buza mea,a primit praf de stele
Mana mea,caldura din ele
Trupul meu,suferinta lor
Ca n-au fost..
Prea mult de-ajutor.




Te vad...stralucesti albastru
Dar nu vrei sa fi
Rece ca un astru.
Vrei sa te ating...
Sa-ti soptesc schimbari
Si sa te sarut
Cu grave urmari...
Insa sti prea bine
Casa ta e cerul
Si prin ochii mei,
Poti sa vezi duelul
Pe care-l vei duce
Crunt si neasteptat
Caci iubirea mea,
Azi,te-a fermecat.



Sti,parasind bolta,
Pierzi orice avere...
Pentru-o pamanteanca
Cu buze de miere;
Pierzi si nemurirea
Si puterea ta
Doar pentru o viata
Sa o simti pe ea...

2 comentarii:

  1. Te-am simtit o luna,te-am simtit un an,
    Nimic nu mai conteaza,cand sunt langa tine,
    Timpul sta in loc,dar totusi parca zboara.
    Sentimente pure,iubire pentru tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. "...Insa sti prea bine
    Casa ta e cerul
    Si prin ochii mei,
    Poti sa vezi duelul..." ....aceste versuri mi-au captat atentia maxima...superb <3

    RăspundețiȘtergere