Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

miercuri, 22 iunie 2011

Dorinte





Cauta-ma iubitule,
Cauta-ma in pustiu
Si ia-ma in brate
Ca sa-ti simt caldura
Si sa ma topesc
In mai putin de o secunda.

Gaseste-ma iubitule
Gaseste-ma ca sa ma pot gasi si eu.

Nu stiu unde sunt
Nu stiu cine sunt sau
Ce infatisare am.
Stiu doar...ca am nevoie de tine
Aici si acum.
Si poate...
De sarutul tau
Care-mi face trupul sa tremure
Si inima s-o ia razna.

Viseaza-ma iubitule
Viseaza-ma azi
Imbracata in cea mai fina
Forma a matasei
Si parfumata
Cu roua trandafirilor
Pe care mi i-ai prins in par
Inca de la inceputuri.

Atinge-ma iubitule
Atinge-ma si adu-ma
In realitatea inghetata in privirea ta
Ca sa ma simt frumoasa
Si sa raman mereu asa.

Coloreaza-ma iubitule
Coloreaza-mi parul
Cu tulpina lemnului de cedru
Iar ochii,
Cu albastrul cristalelor
Din oceane.
Pune-mi pe buze
Rozul placut al florilor de cires
Iar in obraji,
Rosul aprins al macilor.
Presareaza-mi apoi trupul
Cu stralucirea razelor de soare
Si pastreaza-ma asa,neschimbatoare.

Priveste-ma iubitule
Priveste-ma bine
Si fi acum,mandru de tine
Fiindca ce-ai realizat,
In inima va fi pastrat
Si-n veci nu va fi uitat.


4 comentarii:

  1. "Cauta-ma" , "Gaseste-ma" , "am nevoie de tine" , "Inca de la inceputuri."
    "Atinge-ma" , "Cu stralucirea razelor de soare Si pastreaza-ma asa,neschimbatoare.", "Fiindca ce-ai realizat,
    In inima va fi pastrat."

    Am extras doar cateva din minunatele cuvinte ce le-ai scris.nu stiu de unde ai avut inspiratia necesara pentru a crea asa ceva...dar,tpt ce pot sa spun e k ,azi prin aceste...nu as vrea sa le zic versuri...ci mai degraba...exact ceea c sunt...adik niste dorinte...ai reusit sa te autodepasesti.sti bine k am citit multe de la tine...si poate voi mai citi...dar..aceste ganduri...puse pe blog....m-au impresionat foarte mult.ma bucur enorm k ai reusit sa gasesti iar acea liniste in arta crearii unor povesti,versuri sau "doar" ganduri.Am pus intentionat in ghilimele,deoarece...tu sti prea bine...ce inseamna greul in a-ti pune gandurile pe o foaie...sau pe un blog...nu e usoara nici asteptarea...dar...merita.De fiecare data , merita.pentru k...ci ai devenit tuh...in acest moment...si tot ceea c emani tu....e ceva sublim...f rar intalnit...e ceva pur...si frumos.Nu as vrea sa se termine niciodata...si imi doresc...k mereu sa iti pot aduce zambetul pe buze...si sa iti fiu alaturi asa cum meriti.Noapte buna ingerasule:*,m-ai impresionat pffff nici nuti dai seama:X nani dulce:*

    RăspundețiȘtergere
  2. pentru articolul acesta...ar mai trebui creeat un buton de apreciere: eu i-as spune "sublim" :X

    RăspundețiȘtergere