Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

duminică, 5 iunie 2011

Revenire la viata




A fost o vreme in care a plouat mult.Desi nu mi-a placut,aveam nevoie de picuri sa-mi spele pacatele si gandurile grele.Apoi,a aparut curcubeul,copacii au inflorit si lumea s-a colorat minunat.Eu insa..eram boboc pe atunci.Sufletul meu refuza sa infloreasca desi rugamintile n-au fost putine. Am inceput sa pictez lumea cu privirea in fiecare dimineata..iar tablourile..le faceam cadou sufletului meu.Nu le refuza niciodata,ba chiar se bucura de ele.Insa…tot nu inflorea.Atunci…m-am intristat si am plecat sa vorbesc cu el.L-am rugat sa se deschida pt a putea primi si el culoare si viata.Dar..m-a refuzat fara sa stea pe ganduri.Eforturile mele au fost in zadar…iar alte idei..nu mai existau.Am asteptat…nu mult,dar destul,incat intr-o buna zi…sa vad ca sufletul mi-a zambit.Acum am inteles…el n-avea nevoie de lumea intreaga…avea nevoie de un prieten.Si in aceasta dimineata superba l-a gasit. Au cantat…si versurile lor s-au potrivit.Au inflorit deodata..iar explozia de culori a fost intensa. Am simtit atunci cum fiecare fibra a corpului meu a luat foc.Norii grei au disparut si dorinta le-a luat locul.Acum….ploua cu iubire.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu