Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

joi, 28 iulie 2011

Autumn in my mind





M-am trezit in zori si…era toamna.Frunzele se desprindeau placut de crengi iar vantul le conducea in abis.Da, m-am trezit si-am gasit toamna in mintea mea.Frunzele uscate sunt visele care nu-si au rostul in aceasta lume si de asemenea,ganduri ce trebuie inlocuite.E ciudat,dar intr-un fel, mangaietor,cum schimbarea ma cuprinde in totalitate.Nu doar ca mintea mea are nevoie de curatenie pt a putea creea ganduri noi dar mai are nevoie si de putin loc pentru culoare.
Cum imi imaginez ca va arata totul la sfarsitul toamnei?Ei bine,frumos,simplu si aierisit. Ganduri noi vor inflori mai superb ca niciodata si vanturi calde le va da buna dimineata.Lipseste ceva? Da,cu siguranta lipsesc fluturii.Ce sunt fluturii? Ei bine ei reprezinta culorile de care au nevoie oamenii pt a straluci. Ei zboara prin mintea mea si culeg din fiecare pom ganduri bune si potrivite pt fiecare om.Ah dar sa nu uit pasarelele.Ele nu pot lipsi deoarece cantecul lor dulce coordoneaza toate miscarile:ale caderii frunzelor,ale fluturasilor si a vantului.Va fi o atmosfera vie,cu un farmec pe care doar eu il voi cunoaste.
Da,m-am trezit la viata cu dorinta de schimbare si fara amintiri din trecut.Am inceput sa traiesc demn inainte ca lumea sa ma inghita in obiceiuri si placeri egoiste.M-am trezit pentru mine si pentru salvarea mea facand un pas inainte in clipele de frig si amortire.Sunt multumita acum.

Imi doresc la fel si pentru tine.



Un comentariu:

  1. am tot citit si recitit...de multe ori...ceea c ai scris..., m-am gandit la acei fluturi si la acele pasarele...si...hoinarind pe internet...am dat peste ceva.am gasit o piesa pe care...fluturasii si...pasarelele sa zboae in jurul tau.

    http://www.youtube.com/watch?v=tFnHDyUq3SI

    Cred k e cel mai potrivit comentariu ce-l puteam facem :).

    RăspundețiȘtergere