Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

joi, 28 iulie 2011

Durere





Aiurea.Degeaba vreau sa fie totul perfect.Degeaba vreau sa cred ca ma simt minunat.Degeaba ma uit in oglinda si-mi spun ca pot si asta si aia cand defapt…singuratatea ma strange atat de tare incat nu mai raman nici lacrimi.Sunt constienta ca nu sunt singura de pe pamant care simte asta si desi nu e o bucurie,ma linisteste faptul ca as putea fi inteleasa la un moment dat de cativa dintre voi…

Cum as putea sa spun ca viata mea e intreaga cand nu am pe cineva acolo…care sa imi zambeasca cand nu mai ramane nimeni…si care sa ma stranga in brate cand simt ca cerul cade peste mine?Cum as putea spune ca n-am nevoie de o floare,drept simbol al iubirii pure la care visez inca din copilarie? Cum as putea afirma ca a avea un partener e mai complicat decat a fi singur cand defapt e atat de complicat sa ma lupt cu aceasta dorinta care-mi cerseste iubirea?Nu,nimic nu poate inlocui sau umple acel gol rezervat pentru acest sentiment sublim…

Dar…mi-e asa de teama…mi-e teama de nenorocirile acestei lumi si de boala oamenilor…o boala exprimata prin frica de responsabilitati si seriozitate.Nu vreau sa cred vreo clipa ca acei oameni demni de o viata implinita si fericita s-au sters de pe fata pamantului…nu…pentru ca visul meu nu s-a sters si-ar fi trist sa ramana neimplinit…

Mi-e atat de usor sa daruiesc,sa iubesc,sa zambesc pentru oameni si sa fiu acolo aproape tot timpul. Mi-e atat de usor sa-mi imaginez frumosul si fermecatorul pictand exceptionalul…dar ce folos,daca eu…raman la fel de goala in acea parte a inimii?Ce folos,daca voi face aceste lucruri toata viata pentru oameni diferiti…iar eu pastrez acelasi sentiment?Oh,ce-mi veni?nici nu vreau sa ma gandesc,m-ar chinui prea mult.

2 comentarii:

  1. Nu Deni,nu esti singura de pe pamant care simte la fel, dar fiecare totusi diferit.Intr-o buna zi, vezi gasi acea persoana care sa stie fara sa te intrebe de ce ai nevoie, ci doare privindu-te, va sti exact ce sa iti daruiasca si mai ales cum sa faca asta:).Esti un copil extraordinar si ma bucur k am intalnit in viata mea un om ca si tine.Meriti tot binele de pe lumea asta, meriti sa ti se indeplineasca toate dorintele si sa fii inconjurata de cele mai frumoase flori din lumea asta, sa fi fericita si iubita in acelasi timp, sa duci o viata linistita alaturi de persoana iubita.Deni draga, stiu ca e greu, dar va veni acea zi in care vei privi un barbat, vei sti si iti vei zice: da alaturi de el vreau sa imi petrec restul vietii.Nu doar ca meriti dar le vei avea pe toate astea si vei fii fericita.Cineva undeva te iubeste mult de tot si are grija de tine.Nu as zice asta daca nu as crede cu tarie in ceea ce am afirmat.Tot ce trebuie sa faci e sa privesti inainte sa iti urmezi visele, si sa faci totul ca ele sa se indeplineasca.Esti o femeie puternica.Tu, poti.Poti sa treci peste multe si sa lasi toate baiurile si grijile pamanatului in urma.Esti foarte norocoasa dar nu vezi asta.E mai usor sa vezi ceea ce iti place si ce sti deja cum sa tratezi, decat sa vezi o frumusete rara si sa te temi k nu sti ce sa faci cu ea pentru k nu vrei s-o distrugi.
    Ai incredere ca totul va fii bine.Mingea e la tine doar,caci in destin nu crezi.Poi in cazul asta joaca-ti destinul cum vrei si iti place.Nu te mai lasa doborata de cele mai mici obstacole.Ele vor aparea mereu,dar trebuie sa inveti si deja sti cum, sa treci peste.Nu sa le uiti ci sa le infrunti si sa le rezolvi.Esti pe drumul cel bun.De ce deviezi?De ce intorci capul la fiecare maruntis?Priveste inainte cu tarie!!! Nu mai lasa pe nimini si nimic sa te doboare!De la tine am invatat vorbele astea si taria asta.Poi daca is de la tine, CREDE IN ELE, si mai ale CREDE IN TINE.Nu mai avea indoieli.Te rog din inima:).
    Eu cred in tine.si mai cunosc inca 4 persoane importante tie care cred nespus de mult in tine.Merita ei sa te vada suparata?Nu nu cred.Ofera-le ce ai tu mai de pret.Dragostea ta e nepretuita.Personalitatea ta e de neinlocuit.Felul tau de a fi aduce iubire,lumina si caldura peste tot unde pasesti.Capu sus Deni.Eu, cred in tine.Te rog CREDE SI TU !!! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Unii par să te cunoască să fie ce cauţi dar e ceva care lipseşte nu? Parcă nu poţi fii sigură de sinceritatea lor nu te simţi în largul tău.

    RăspundețiȘtergere