Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

sâmbătă, 24 septembrie 2011

E toamna








E toamna romantica a viselor mele
In care,dezamagiri vechi se desprind
Usor,de sufletul aproape reinnoit.

E toamna in care
Stiu iar cine sunt
Si-un zambet culeg de pe drum...

Imi amintesc,despre alti ani
In care,
Priveam minute,cu rabdare,
Cum frunzele cadeau pe jos ,in cale
Si preferam sa nu pasesc
Decat vreuna sa strivesc
Ci,doar sa stau vesnic acolo
Privind momentele alea solo
Si-ncetinind in gandul meu
Clipa fugita si aerul greu
In care se-odihnea
Mirosul de schimbare
In semne de-ntrebare.

E toamna iar,inima mea iubita...
Hai sa dansam,sa fiu iar fericita
Sa simt cum soarele toapeste,
Ce-a mai ramas din cele zece cleste
Ce m-au legat si strans atata timp
Pana-a venit iar acest anotimp.

Hai sa plutim,pe frunze colorate
Pana-adormim si ne trezim departe...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu