Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

marți, 20 septembrie 2011

Existenta-n umbra







E-un aer neobisnuit
Si sufocant si fericit
Frumos mirositor si parca
Mai agresiv cu dragostea
Ce imi tranteste pleoapa cu speranta
In somnul grav de peste noapte...
Far' viata dulce si far' soapte.

S-or sparge des minuni trandafirii
Cand foc se fac emotiile tarzii
S-or duce-n larg...in apele uitarii
Caci altele n-or sa incapa
Pe lungul vas al asteptarii...

Ma reinfrumuseteaza zilele
Imi dau culori de prea scurta durata
Ca noaptea,sa-mi expire clipele
Cu gusturi dulci de ciocolata...

Ma fac o umbra...
Si ma pierd in lume
Dispar tiptil si nu las urme...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu