Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

joi, 15 septembrie 2011

Un paradis






Stiu sigur ca-ntr-o buna zi
Pe drept sau nu,eu voi primi
Sansa sa vad cu ochii mei,
Un paradis incantator si trei
Fiinte dragi,pe care-as vrea sa le cuprind
La pieptul meu pt o vesnicie.

Visez placut,putin ametitor,
De somnul ce-si varsa greul asupra pleoapelor;
Cum voi purta rochite colorate
Si voi putea alege dintr-o varietate,
Flori ce ma reprezinta,
Sa mi le prinzi in par,
Si culori mai preferate pentru zari.

Imi las imaginatia sa curga
Si...ma vad construind
Casute pastelate
Si-mpodobind cu maci
Acoperisuri late.
Apoi,observ ca langa umbra mea,
Izvoare de apre vesnice iar vor canta
In tonuri repezi si placute,fericirea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu