Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

sâmbătă, 15 octombrie 2011

Always remember me











De te trezesti
In racoroase dimineti
Si parca-i greu
Din pat sa te ridici,
Adu-ti aminte de mine,
Cum lasam ca surasul
Sa-mi insenineze zilele
Si soarele sa rasara-ntr-o secunda.

Cand nu-ti gasesti calea
Si trist iti spui...
Nu sunt bun de nimic...
Aminteste-ti de mine
Cum n-am urmat
Vreun drum stabil
Ci-am cautat frumuseti noi
Prin nopti albastre,ori prin ploi
Si n-am lasat ca vreun noroi
Sa-mi tina cald pe umeri goi.


De vin zile
In care vrei doar sa plangi,
Fa-o.Si eu am plans,si-am ras
Si-am absorbit
Orice emotie care m-a fericit.
De-ti vine sa te duci
Cat vezi cu ochii
Pe unde apuci...
Sa fugi.si daca poti,sa strigi,
Ca nu-i pacat
Sa strigi cum pacea
Strans te-a apucat
Sa afle si-altii
-Care n-au umblat
In lumea verde-n lung si-n lat-
Cum in vazduh te poti simti eliberat.


De vei iubi
Vreodata un oricare
Si-n schimb dai
De priviri vatamatoare
Adu-ti aminte de mine.
Si eu am intalnit
Inimi nesimtitoare.

De noaptea-ti cad
Truditele-ti pleoape
Sa nu ma uiti,
Sa ma visezi in noapte...
Cum te-am visat si eu
Citind o carte
Pe banca dintre
Acele drumuri
Care ne-au despartit
Mereu si pururi.

Dar..daca-ti vine totusi...
Sa ma uiti.
Sa sti ca poti,
Ai voia mea de vrei
Sa scapi oleaca de-ochii mei
Dar sa-mi promiti
Ca nu ma uiti necajit
De vremuri in care...
Te-am parasit.
Sa ma uiti cu-acel
Gand mai dulce,c-am zambit. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu