Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

miercuri, 9 noiembrie 2011

Daca n-ai fi tu...

Om drag al inimii mele,daca n-ai fi tu,m-am intrebat...ce-ar fi?cand stele ard acum in noapte si-mi trezesc ganduri aurii...care-si cer versul ori cuvantul mare,ce sa le rosteasca in clipe de neasteptare.

Daca n-ai fi tu,
...n-as sti ca singuratatea nu e un prieten de viata prea bun.
...n-as mai crede in promisiuni
...n-as mai sti ca visele pot intalni realitatea
...ochii mei n-ar luci atat de frumos
...zambete s-ar pierde pe trotuar,pe jos
...serile s-ar face drumuri catre bezna fara dulci visari despre mangaieri
...imbratisarile nu m-ar cunoaste
...saruturile-ar fi legende
...iar marea...o parte din poveste.
Daca n-ai fi tu,
...cine m-ar invata sa privesc?
...cine mi-ar spune ca poate,de vreau,pot orice sa reusesc?
...cui i-as datora aceasta fericire noua,ce n-o sa plece nici cand o sa ploua?
...ce i-as spune gandului maret ce, din dragoste, ar trebui sa faca un inghet?
...unde m-as ascunde cand nu vreau sa ies...in lume,si spre soare sa privesc?
...cum m-as numi eu sa nu pot sa iubesc?
...cine mi-ar spune-n soapta sa am vise curate?
...cine m-ar indemna sa scriu in clipe de sinceritate?


Spune-mi...daca tu n-ai fi...cine m-ar iubi?

4 comentarii:

  1. Parca vi si parca stai,
    Cu mijlocul printre astri,
    Blonda fara par balai,
    Blonda fara ochi albastri.
    Stau si sufar in tacere
    Ca-ti vinzi trupul pentru bani...
    OH... Dac-as avea avere
    Numai langa tine-as sta
    Si cu drag eu te-as sorbi!
    Blonda mea... sticla de bere!

    Dudu

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca ochii tai lucesc atat de frumos,
    In fiecare noapte eu visez pufos.
    Iar daca ai pierde zambete pe jos,
    Le-asi aduna, te-asi cauta
    Si i-asi returna,
    Ca sa-ti vad zambetul din nou,
    Pentru ca e foarte frumos.

    Daca nu ar mai fi dulci visari despre mangaieri,
    In fiecare azi, m-asi simti mai trist ca ieri.
    Saruturile nu ar mai fi legende,
    Asi cauta in mari necunoscute, perle
    Si chiar de le-asi gasi,
    Ca ochii tai, nici unul nu ar straluci,
    Iar imbratisarea ta, nu m-ar incalzi.

    Iti multumesc pentru aceste cuvinte frumoase si sincere draga mea >:D< se pare ca m-au inspirat ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dudu: foarte inspirate versurile.. ar trebui sa incerci s-o publici la editura URSUS :P

    RăspundețiȘtergere