Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

marți, 1 noiembrie 2011

Discutie cu tine

Esti aici,in camera ta goala,cu gandurile tale grele pe care le tii in taina de ceva timp.Esti trist ca lumea n-a observat faptul ca tu esti retras,iar zambetul tau s-a sters tot mai mult.Te gandesti...oare n-am avut vreun loc in inima nimanui?Cum de am avut conversatii, iar acum trec neobservat?oare...nu isi mai aminteste nimeni de mine?
Parca tocmai te-ai trezit dintr-un vis frumos in care erai soarele cuiva si...ai dat, dureros de repede, piept cu realitatea. Ai vrea sa te faci vazut,sa spui ca suferi dar nu sti de ce...sau poate sti..dar ti-e atat de greu sa spui! Ori poate...poate ai vrea doar putina companie care sa-ti tina de cald in clipele de zi..fiindca iti ajunge singuratatea noptilor fara somn si imensitatea gandurilor ce nu te lasa sa visezi din nou.
Nu-ti pierde timpul in zadar...lumea e fiecare persoana.Si fiecare persoana are viata si durerile ei.S-ar putea sa te asculte inainte sa savurezi momentul...inainte sa te descarci de tot...dar randul tau?Randul tau cand vine dragul meu? Sau ai uitat?Ai uitat ce bine e sa primesti?Da..dar nu e vina ta...e legea firii sa uiti mai ales cand ti-e bine.
Ia sa vedem...esti trist ca n-ai pereche?Ca n-ai un vin care sa te imbete?Esti trist ca toamna repede a venit...si te-a ajuns in suflet de..te-a rasnignit? Eu te-nteleg...e toamna mai mereu...si doru-apasa pe pianul greu...si-mi canta melodia visului tacut...in care sincer am iubit prea mult.Dar cum?o fi cu gram iubirea?Nu...sa nu-ntelegi gresit. E doar cu gram iubita bucurie in care-n vis eu te-am avut la nesfarsit...Si ne-am plimbat,si ne-am indragostit...si ne-am soptit: e vesnicia-n noi si ce frumos o vom trai in doi''...
Am invatat ceva in ultima vreme.Nimeni nu-ti poate sti visele daca le tii pt tine.Nimeni nu isi aminteste ca existi atunci cand iti doresti tu sau cand ai nevoie.Nimeni n-o sa-si faca griji daca-l asiguri ca esti ok...desi vrei sa inteleaga exact contrariul...suntem bieti oameni,dornici de iubire ,visatori la fericire ,care spera la o gandire mult mai ampla,mai cuprinzatoare in care sentimentele seamana cu o ghicitoare.
Am un sfat pt tine...nu astepta sa-ti spuna altii ca esti frumos.E o nevoie,dar poti trai fara asta.Defapt spune-ti tu ca esti frumos.Nu astepta sa-ti spuna cineva ca esti bine si trebuie sa ai incredere in tine.Pt ca esti bine,visele te fac sa crezi ca nu e asa.Nu astepta sa-ti descopere cineva tristetea.Ia-o si pune-o pe lista inlocuirilor.Inlocuieste-o in timp,cu bucurii mici si durabile,iar atunci cand gasesti persoana care e sursa zambetului tau,spune-i ei si te va ajuta s-o stergi de tot.Nu astepta sa faci impresia unei persoane galante si educate cand iesi undeva.Fiecare are un stil si o personalitate.Fi tu insati,asta va decide multe in locul tau.Si inca ceva :) nu fugi de temeri la nesfarsit.Ele nu sunt cel mai mare dusman al tau.Imbratisaza-le!

Un comentariu:

  1. nush de ce cred ca... discutia e cu mine

    ‎>:D< :*

    sa continui sa scrii si sa faci poze....te pricepi...si nu in ultimul rand capeti experienta :)

    RăspundețiȘtergere