Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

luni, 7 noiembrie 2011

Draga emotie










Buna dimineata emotie placuta a inimii mele.Ce faci la ora asta treaza?Ai de gand sa-mi bantui sentimentele pana in clipa ratacirii lor? Nu esti cumva curioasa de ce amintirea lor...persista mai mult ca si tine in vietile oamenilor? Sti...nu mi se pare intamplator sa vi asa de des de printre nori si sa-mi dai lacrimile-n cantul lor pentru a putea simti al tau fior. M-am tot imaginat traind nepieritor cu tine-n piept pe viitor.Si ia ghici ce? Chiar mi-a placut sa te stiu acolo;sa-mi bati in piept cand sti ca e imbucurator un fapt,o muza,un drum drept...ce ma conduc spre-al vietii scop.
Azi,impreuna cu tine si cu Creaturile din marele Univers...am incheiat un legamant vesnic.Crezi c-ai putea ramane-n pieptul meu,sa-mi amintesti mereu de el? Crezi ca,i-ai putea face si iubirii loc langa tine? Daca da,ti-as fi recunoscatoare. Desi tu esti stimulatoare,iubirii de i-ai face loc,v-ati completa si voi frumos iar eu m-as ferici miraculos.


Noapte buna sentiment de implinire.Ne revedem in zori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu