Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

joi, 3 noiembrie 2011

Timp dulce,pastreaza-mi ora









Te-am prins,
Ora de varf.
Te-am prins
Si-am venit
Sa te rog
Sa te opesti un moment
Si sa-ti notezi secundele
In care azi m-am simtit implinita.
Sti...m-am gandit
Ca trebuie sa pun un pret
De o valoare nestemata
Pe-asceste sentimente rare
Ce-mi ard in piept de dimineata.

Mi-am spus in dulce ironie
Ca trandafiri pentru vecie
Nu ai sa-mi dai
Pentru cununa de pe mormantul clipelor
Care s-au dus,caci tu,grabita,ai apus.
Asa ca m-am gandit sa-ti cer
Un cantec nou pentru o viata calda
Ce bucuriile-mi astearna
Pe-un pod de roze si-albe amintiri
Ce imi vor fi alese ca si miri.

Da-mi mie ora,
Sa ma joc cu ea...
Si iti promit
Ca rau nu-ti va parea...
Caci tare mult imi place
Cum inima-mi danseaza-n ritmuri
Necunoscute,pana-n aste' timpuri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu