Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

luni, 7 noiembrie 2011

Un legamant cu inima










M-am strecurat tiptil
In fidelitatea gandurilor
Asemeni unor dalii
Ce cresc unde-i placut
Unde-i cald si iubire
Si timpul nu-i trecut.

Am intrebat de-un
Legamant facut
In zilele ce proaspat au trecut.
Si mi s-a spus
Ca-i pus in mari si in oceane
In zile,nopti,clipe costisitoare
In dragi povesti
In inima si-n paturi
Tesute-n fericirea mea
Ce va veni cand voie i se va da.

E pus in apele ce curg departe
In pure izvoare si in stele albe
Ca nu cumva pe unde merg
Sa-mi scap un gand,sa uit de el.
Ca nu cumva in ratacire sa nu-l gasesc
Si sa ma pierd in mine;
Ori daca plec in alte parti din lume
Sa nu-l zaresc nici de ma urc pe culme.

E pus aici,acolo,peste tot.
In ceruri,in pamantul greu
In ochii mei scanteietori
Sa-mi amintesc sa il respect
De-atatea ori, cat inima-mi bate in piept.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu