Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

marți, 6 decembrie 2011

Alte culori in viata mea

Nu-ti pot explica
Cate s-au nascut
Iubite drag,
In viata mea.


Lacuri de pace
Atinse de iubirea ta
Mi-au inundat
Foarte usor,inima.
Glasuri de pasarele
Rasuna ambiental
In gandurile mele
De cate ori
Cu drag,apari in ele.
Nu e doar liniste...
E-un aer delicat
Si-un zumzet de placere
Adus de flori
Viu colorate
In oceanul ochilor tai spalate
Fiind aici,mereu curate.






Si iarna-i
Mai calda,cu tine!
Clatind in gandul meu sarac
Idei despre un alt apus,
Despre cantari ce au ajuns
Sa-mi spuna ca-i ceva in plus
Ca sunt aici si pot vedea
Albul ce ne unge inima...








Iti multumesc
Si pentr-un scump locas
In care-mi place
Sa ma leagan
Privindu-te cat esti de gingas
Si zambind iar,a mia oara.
Mi-ai plantat pomul
Care sa-mi tina umbra
In zilele toride
Si care-n toamna sa m-adie...

Si spicele de graul copt
Le-ai asternut
S-alerg prin ele
Caci sti ce fericita sunt
Cand far' sa stiu...
Ma ratacesc prin ele.
Si-apoi tu vi
Si-mi iei manuta
Sa ma duci iar pe drumul drept
Ca sa m-abat a doua oara
Si sa stau iar sa te astept...




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu