Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

marți, 6 decembrie 2011

Minunea mea

















Vino!
Hai sa ne pierdem in vise;
Sa hoinarim prin sentimente
Si sa ne construim castele
Din saruturi inocente...
Sa ne facem viata impreuna
Pe cele mai inalte culmi
Ale dragostei;
Sa prindem dorul
Si sa-l punem in tablou
Sa-i putem multumi
De mii de ori cu privirea
Pentru tot ce-a facut cu noi.

Iubitule!
Hai sa alergam...
Sa ne tinem de mana vesnic
Si sa calcam in picioare
Orice nimic care ar putea
Nenoroci iubirea noastra.

Ia-ma in brate dragul meu
Fiindca ador sentimentul sublim
Cand bratele tale puternice
Imi ating delicat mijlocul
Topit demult de mangaierea ta.

Atinge-mi chipul...
Cu finetea degetelor tale
De pianist nascut
Pentru a-mi canta sentimentele
Si adu-mi culoarea in obraji
Zambindu-mi doar o data...

Iubitul meu....ador aceasta viata!

2 comentarii:

  1. ce versuri frumoase :* si cat de inspirata e poza :) saruturi inocente, atingeri, mangaieri, degete de pian care canta pe un pian al sentimentelor :x te ador :*

    RăspundețiȘtergere