Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

joi, 22 decembrie 2011

Nevoi si rugaminti














Nu vreau o lume doar a mea,ori un umar pe care sa plang...nu vreau ca viata asta a naibii de grea sa ma fure cu totul spre existenta in umbra.Unde mi-e zambetul?unde mi-s zilele senine?unde te tot ascunzi iubire?Defapt tu esti...si apoi pleci...si revii iar cand zilele-mi sunt reci.Dar noptile?cu ele ce ma fac?peste ele cum trec? de ce?de ce trebuie sa raman iar sa astept mila ta..picatura de suflare grea?
Te-ai dus...izvor de pace-n profunzime...cand am crezut ca nu te termini...ai secat.

Nu asta inseamna viata mea:munca,oboseala,certuri si tacere.Nu,si nu va inseamna.Daca asta se intampla, am nevoie de-o matura si-un mop.Culorile mele nu se sting...ele se murdaresc si trebuiesc curatate.Eu trebuie sa am mereu sa daruiesc...scumpa mea viata...ca daca n-as darui...de unde-as mai primi?

Tine-mi de cald, speranta mea amara...caci de te duci si tu...raman pe dinafara. :(

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu