Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

duminică, 1 ianuarie 2012

Asculta-mi gandul







Nu ma trezii din visul dulce
Sa ard pe rug nevoi de-o zi
Si nici nu-mi spune ca fiind stinse
Inimile vor impietri.
Nu ma atinge doar o clipa
Sa-ti spun prin ochii mei ce vad
Si nu-mi sopti cuvinte false
Cum ca-I real ceea ce cred.
Mai bine ia-ma strans de mana
Iubeste-ma cat pentru-o zi
Si-o zi cat o eternitate
Sa-mi sterg cu ea,durerea inimii
Si-apoi,sa te pot prinde-n brate
Dansand in gand valsuri zglobii
Spunand cat te iubesc de tare
De-acum,o zi,si inca o zi…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu