Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

marți, 24 ianuarie 2012

Gand suspendat




Barbat iubit,
Ce-mi culegi vise
Ascunde-ma in noptile aprinse
Si in povestile ce au fost scrise
In amintirile permise.


De ce nu pieri
Din gandul meu burlac
Ca sa te nasti
Sub ochiul ars de veac
Al constiintei mele nepatrunse
Ce te-a pastrat
In amintiri nescurse?


De ce-mi strivesti rabdarea
Intre pleoape,
Cand ochi-ti dulci
Se odihnesc in noapte?


De ce iubesc
Tot ce e bun si rau
Doar cand zaresc
Chipul dulceag,al tau?

Un comentariu:

  1. A fost odata, ca niciodata, un comentariu si o scufita rosie inconjurata de 7 pitici. Scufitei ii placea mult sa scrie poezii dar cei 7 pitici mureau de curiozitate pentru ca nu le intelegeau. Intr-o zi a venit lupul si a incuiat-o pe bunica impreuna cu cei 7 pitici in casuta de lemn din pieziile scufitei. Scufita striga: Ajutooor , ajutooor, dar cei 7 pitici nu puteau iesi din casuta pentru ca nu gaseau cheia ca s-o salveze pe scufita. Si lupul, HAM ;))

    RăspundețiȘtergere