Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

vineri, 6 ianuarie 2012

Multumire





Un dulce noiembrie
Mi-a amintit de dragoste
Si mi-a adus-o in adancuri
Astfel ca,
N-am mai putut renunta la ea.

Viata mea s-a trezit mai colorata
Cu fiecare zi miraculoasa
In care deschizand ochii,
Am privit spre cer multumind.

Pana sa vina ziua
In care sa decid
Daca te las sa pleci,
N-am mai putut sa-ti spun
''La revedere''
Asa ca te-am ales pe veci.
Si mi-am dat seama ca,
Daca timpul a fost vreodata
De partea mea,
Rodul lui e ca tu
Esti inca aici,
Rostind un ''te iubesc''
Care imi da putere sa traiesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu