Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

miercuri, 4 ianuarie 2012

Rutina vietii




Din nou am atins nepieritorul sentiment
In care zilele nu mai inseamna nimic,
Timpul sta in loc
Si monotonia domina totul.
Gandurile mele sunt inecate in dor
Trupul imi ingheata in neputinta
Iar ochii,raman fixati in vise dulci
Unde tu,esti langa mine;iubitul meu.

Poate ca ninge,poate ca ploua
Poate se rupe inima-n doua;
Nimic nu conteaza insa,
Cand tu nu esti,ca sa ma tii de mana
Si calda-ti voce care-ngana
Un ''te iubesc'' ce ma aduna
Ma face iar ca sa traiesc
In noul aer tineresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu