Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

joi, 12 ianuarie 2012

Timp mort,clipa pustie...





Imi scapa printre brate orele
In care stand alaturi oarecum,
Nu iti pot relata tot ce-am in gand
Si ma las iar purtata-n dor,de vant.


Apoi,cand seara greu se lasa,
Peste ochii mei pustii
Noptile se-ascund in masa,
Printre inimile vii.


Si m-apasa cateodata
Un sfant gand,ca n-ai sa vi,
Sa ma salvezi de pacate
Scrise-n pietre aurii...


Timpul mort,ce-i fara tine
Ma dedica gandului
Ca de-ai sa revii candva;
Clipele dulcege parca,
Prea frumos vor invia.


Si in saracie totul
N-ar mai fi...
Caci vocea ta,
Cu tonalitatea joasa
Ar distruge clipa rea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu