Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

marți, 31 ianuarie 2012

Vina de suflet



Sa-mi cazi in suflet,
N-a fost vina ta.
Vina,cu siguranta,
O are-altcineva.

Insa-i o vina dulce,
Ce face astazi muguri
Si flori curate-i cresc,
Ca pe ciorchini de struguri.

Adica,nu-i o pata
Pe care s-o regreti.
E mai degraba o arta
La care te astepti.

Caci rolu-i foarte sigur
In cursul aste-i vieti
Si de-ti negi viitorul,
Oricum te prind sageti.

Insa,e tipic tie,
Sa te obisnuiesti
In viata mea amara,
Pe care o-ndragesti.

Tu,imi schimbi viitorul
Chiar fara-un plan facut.
Caci existenta ta,
Ieri,m-a recunoscut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu