Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

joi, 16 februarie 2012

Imi domini gandul


Un paradis de stari mi-ai oferit
In acest cadru surd si mult iubit
O clipa-n care iute m-am indragostit
De ochi-ti dulci care m-au oglindit.

Iubitule!Eterne valuri de momente curg
Cand buzele-ti deschizi sa-mi spui
Ceea ce poate,n-ai spus nimanui
Caci gandu-ti umbla de mult timp hai hui
Si simti nevoia rara sa-mi transpui
Chinuitoare sentimente de iubire
Ce nu vrei sa ramana doar in amintire.

Te simt!Aproape pot sa te miros
Cand mana-ntinzi din visul cel frumos
Ca sa-mi atingi obrajii inrositi
De multele emotii si dorinti
Ce s-au nascut din ganduri necuminti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu