Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

luni, 12 martie 2012

Moment pentru tine




Da,imi amintesc.Sunt fericita.Nu cum am fost pana acum ci...diferit.
Acum sunt constienta de asta.Nu ma mai simt o copila care alearga dupa vise.
Nu mai simt ca luna ma-nfioara si nici ca gandurile mele...pleaca far' sa sti de ele.

Ma simt...femeie.Asta-i felul in care sunt iubita.Simt batai de inima indraznete,
si multe zambete sincere,ce stau la rand sa ma lumineze,in timp ce tu,ma privesti nostalgic si profund.

Imi amintesc cu drag,inca de la prima intalnire,grija ta,precum un bonus nesperat;langa iubirea,care nu stiu cum ti-am castigat.N-am inteles atata timp... totusi,rabdarea ta m-a trezit placut la viata.Acum,stiu.Si tot ce pot sa spun e...
multumesc.Dar tot ce vreau sa fac e...sa te iubesc :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu