Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

sâmbătă, 10 martie 2012

Paseste-n vis,te rog eu dinadins


Acopera-mi privirea goala
Cu rasuflarea ta usoara
Si spune-mi pt a mia oara
Caci,si de-ti par pierduta iara,
In inima ta fiind vara,
Ma zaresti dansand afara.


Da-mi curaj sa pot fugii
Sa ma pierd in vesnicii
Sa ma joc cu fluturii
Sa traiasca inc-o zi
Ca eu sa mai pot zambi
Ascultand dulci melodii.


Mangaie-mi buzele vii
Sa te recunoasca;stii,
Caci plecand,mai uiti sa vii
Sa le spui noi poezii
Despre scurse clipe,si
Ganduri tot mai aurii.


Coplesita sunt de sunetele noptii
Ce-mi ating timpanele
Si-mi dau emotii...
Caci te-aud pasind in pragul portii
Aducand cu tine glasurile
Sentimentelor de mari proportii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu