Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

luni, 14 mai 2012

Cap II Sirop de viata [part 1]

-desi rar imi permit sa recunosc,cred ca am gresit adineaori.Esti persoana cea mai potrivita sa ma inteleaga.M-ai facut curioasa cu privire la acest loc.Nu stiu cum voi rezista dar...pot sa raman o vreme?
-binenteles ca poti.Defapt,te-ai hotarat destul de repede.

Parca inima Sarei s-a inmuiat brusc.Avea dorinta de a vorbi si a asculta.A pierdut orice sentiment de frustrare si ironie.Se simtea diferit in compania lui Marc.

-Marc...incepe sa se faca tarziu.Nu intram inauntru?
-Te simti in siguranta cu mine?
-Oarecum...
-atunci ramai.Vei vedea ceva spectaculos.

Au mai povestit cateva jumatati de ora in timp ce linistea le pazea cuvintele si cantecul pasarelelor ii conducea afara din realitate.Apoi,cand soarele a trebuit sa paraseasca pentru cateva ore ziua,s-a privit in oglinda, folosind tocmai lacul de sub ochii celor doi.A schimbat cateva culori fascinante si in final s-a hotarat. In portocaliu aprins, a ales sa apuna. Saara,ramasa fara cuvinte in fata acestor clipe pretioase,isi aseaza capul pe umarul lui Marc. Cu un glas ganditor intreaba:
-Cum se face ca n-am avut niciodata timp sa vad aceste lucruri?
-Sara,nu te gandi la condamnari. Primeste acest nou inceput si ai grija de el.
-Da...cred ca va trebui sa-i multumesc Adelinei ca m-a trimis aici. Dar Marc...de ce esti singur?De ce nu ai adus pe cineva aici.cu tine?
-Sa zicem ca nu m-am gandit la asta cand am venit aici.Apoi,n-am mai vrut sa ma intorc de unde am plecat. Poate am asteptat un alt miracol.
-Cred ca te inteleg
-Mai vrei sa mergem inauntru?
-Da.Mi-e putin somn.

Pana si pe Marc l-a schimbat ceva.Ii placea mult sa aiba din nou pe cineva in grija.In plus, Sara parea interesanta.Schimbarile ei de comportament dadeau un gust dulce momentelor.

[va urma]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu