Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

miercuri, 2 mai 2012

O voce pretioasa

Te-am alintat cu versuri absolute
Cand aripile simteai ca-ti sunt frante.

Ti-am spus povesti in care sa patrunzi
Cand nu aveai pe unde sa te-ascunzi.

Ti-am mangaiat obrajii injositi
De lacrimi obosite ce tot curg.

Eu...te-am imbratisat
In timp ce nu sperai...
Iubire sa-ti acord
Si dragoste sa-mi dai.

Nu m-ai pierdut...sunt chiar aici;zambeste!
Sunt chiar eu,fata din vechea poveste.
Aceeasi ochi,acelasi ras in soapta...
Dar fara glasul care-ti canta...,,vino indata''



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu