Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

sâmbătă, 5 mai 2012

O vorba cu tine

Stiu,floarea tineretii mele
Ca mereu vei fii aici;
Vesnic vei asculta
Ca de pe-aste' buze
Sa-mi picure roua de cuvinte
Care-ti hranesc sufletul.


Nu voi fii niciodata singura
In locul parca irreal
Al intalnirilor noastre intamplatoare.


Ma vei privi-n ascuns
Asteptand sa zbor
Si sa revin din nou.
Vei rade cu mine...
Vei plange cand plang,
Cand scanteia-mi frige
Sufletelul bland.


Dar nu, niciodata...
Nu ma vei parasi pentru clipe
In care nu pot sa-ti vorbesc
Fiindca-n peisaje
Nu ma potrivesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu