Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

luni, 7 mai 2012

Permite-ti evadarea

Cand sunt trista,dragul meu,
Iar tu ,cum stii,nu esti mereu
Tare-mi place-a fredona
Printre lacrimi,starea mea.

Cand se intampla sa nu stiu
Vietii sa-i mai caut sensul
Amintiri ca sa rescriu
Pentru-a nu-mi canta regretul,
Imi apare-n gand deodata
Sa las aceste tradari;
Sa ma-ntorc rapid,indata,
La copilul ce-am fost ieri.

Ca sa rad,Sa zburd prin vise,
Sa alerg,sa fac surprize.
Sa simt firul pur de iarba,
Gadiland iar talpa mea
Cum facea draga mea mama
Cand in brate ma tinea.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu