Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

miercuri, 23 mai 2012

Vinovatie dulce

Esti vinovat,iubitul meu
De linistea profunda ce ma-neaca
Si de-armonia prea perfecta 
Ce pluteste-n mine.

Esti vinovat,oh,dragul meu
De cuvintele ce-au amortit undeva
Suspendate-n neant
Pana in acest moment
Cand am nevoie sa le strig 
Sperand sa revina.

Esti vinovat pentru acest 
Gram nou de fericire
Ce prinde aripi 
Si zboara peste nedreptati
Facandu-le atat de nensemnate!

Esti vinovat pentru emotiile
Nascute si nenascute
In fiecare secunda
Cand gandul meu rataceste cautandu-te.

Esti vinovat de placeri ascunse in strafunduri
Care acum invie si ma depasesc
Sufland peste mine dorinte amestecate.

Esti prea vinovat,iubitul meu
De ceea ce insemn acum:
Un labirint in flacari.

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu