Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

luni, 16 iulie 2012

Revin,la mila ta...iubire.

Sunt un copil in mana ta,iubire. Sunt o frunza din anotimpul tau. Iubesc linistea si vocea ta,ma scald in oceanele dragostei tale nemarginite. Formeaza-mi inima, te rog, din trandafiri si cale...stropeste-o cu vorbele tale si ajut-o-ncet sa creasca mare. Invat-o sa fie puternica si fa-ti locasul in ea pentru eternitate. Lumineaza-ma iubire. Limpelzeste-mi ochii in frumusetea calitatilor superbe. Condu-mi tu mainile spre ce fetze sa mangai si buzele spre oameni care ma asculta si ma inteleg. Curata-mi sufletul de rautati lipicioase adunate de pe caile ratacirii mele. Pastreaza binele din mine si...fa-ma perla ta. Danseaza cu mine iubire. Invarte-ma pana ce ametesc sub clara lumina a lunii si fa-ma sa rad de fericirea ce urmeaza sa-mi domine trupul. Ascunde-ma in mila ta,iubire; ca sa-mi poti ierta pacatele doar privindu-ma cat de pierduta sunt. Exteriorizeaza-te iubire.Ajuta-ma sa spun ceva mai mult ''te iubesc''. Fii paznicul meu de suflet si nu mai pleca lasandu-mi scrisori de adio pe care nu le stiu citi. Mai bine aseaza-ma in bratele tale fragile si mangaie-mi parul in timp ce-mi spui ce-ar trebui sa fac.Da-mi o viata la care nu am apucat sa visez inca ,ori...invata-ma s-o salvez pe cea pe care o am. Fura-mi cuvintele cand le folosesc nechibzuit si nu mi le mai da decat cand vin sa le caut. Zambeste-mi mereu iubire. Astfel,ma vindeci de nebunia mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu