Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

joi, 19 iulie 2012

Un spin in suflet





Sa ma iubesti,copil sarac,in noapte,ti-ai dorit
Sa devastezi in mine totu-ai reusit.
Om prea usor furat de timpuri si ruine
Cine te-a pus sa ma alegi tocmai pe mine
Din sute,mii sau chiar si infinite
Trupuri...ce dau orice sa fie iubite.

De ce m-ai impanzit in propria nevoie
Lasandu-ma sa te astept chiar fara voie
Umbrita de dorinte nesatule,carnale,vesnice si fara nume
Nepedepsite de-alte suferinte
Prea folosite de-unele fiinte
Stocate-n mine,furand cugetul
Patrunse-n sange scotand urletul.

Nu pot sa scap,ma doare mult prea tare
Simplul fapt ca te simt,ca stai acolo in picioare
Avand nimic de oferit in mare,
Poate o rana de-astupat,se pare.

Te vad neclar.Te vad in urme fine
Precum o floare albastra ce se stinge
Din cauza luminii ca nu o atinge.

Eu,vreau sa pleci.Sa pleci in mare graba
Cu toata incurcatura de-asta' vara
In care ai sperat sa pot fi ''ea''
Si ca ma poti iubi o viata-ntreaga.

Dar,ia cu tine tot ce mi-ai adus!
Ia acest chin nespus si...pierde-l pe un drum.
Apoi,sa-mi scri. Sa-mi spui opusa parte
Pe care pot s-alerg dupa seninatate
Dupa sperante proaspete si bunatate
Calcand pe vise noi,dansand pentru singuratate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu