Momentul in care mi-am dat voie sa ma descopar,a fost amprentat aici,precum o carte vie;in care s-au asternut cu grija,felurite sentimente...statornice sau nu,inaltatoare sau daramatoare,reale ori fanteziste...in care inima s-a prabusit...si a inviat :)

miercuri, 23 ianuarie 2013

O clipa de foc

Ai simtit vreodata ca tot ce-ti doresti intr-un anumit moment,sau pt o viata, e sa ai in fata persoana pe care o iubesti? Ti-ai simtit trupul iesind din propria-i minte si dorindu-si nedreptati,ori placeri fanteziste? Daca da, cum i-ai putut rezista? Ai simtit vreodata focul acela nestins, de femeie dornica sa iubeasca, dar sa nu-i fie permis? Te-ai simtit beata de pasiune si indragostita de viata mai mult ca alteori?
E interesant ca mi-am dorit fericirea,mi-am cautat-o, si mi-am gasit-o cand am incetat s-o caut...iar acum, cand am gasit-o in dragoste, n-am cum sa-i dau drumul. Uneori e groaznic sa iubesti.De multe ori, e dificil sa fii femeie. Esti guraliva,neinteleasa,absurda,nebuna...si toate astea pt simplul fapt ca iubesti,iar inima din tine cere dragostea pe care n-o vede nimeni. Nu e vorba de atingerea unor trupuri precum e vorba de trairea unor stari impreuna,de cuvinte frumoase,de intelegere...de placut.

 Si totusi,nici cuvintele nu ma inteleg...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu